har kravlat mig upp igen....

Ja  då var helgen över då.....min 30 års fest var riiiiktigt rolig, säkerligen då jag hade minnesluckor åxå. roligt folk och helt UNDERBARA presenter måste jag säga! det var en hel del äventyrs presenter som bergsklättring, kajaktur och forsränning.....min svärfar tyckte inte att dom äventyrliga intresserna riktigt gick ihop med ett annat litet intresse jag har som jag var på ikväll....nämligen BINGO.

Imorgon åker vi till Sollefteå camping i två nätter har hyrt stuga, och det har Gunilla och hennes familj gjort åxå så ungarna kommer få det riktigt roligt!   ja ev vi åxå för den delen!

Lägger ut några bilder sedan festen=)







Ungefär så här dåligt mådde jag dagen efter....men det var det värt! för det var roligt! och verkligen omtänksamt att vissa åkte så långt för att komma till min fest!

Åsa som åkte från Stockholm, det gjorde även Ida som höll i lite aktivitet, mamma som bakade tårtor och gjorde såser  och sist med inte minst (han åkte inte så långt) men han var helt underbar på festen och hjälpte till så mycket med ALLT, tack Älskling!



Apropå bingon så fick jag bingo ikväll!.....jag skrek till och fick nästan lite panik att jag inte skulle hinna tuta så jag sätter på tändningen på bilen och jag RÅKAR ha en växel i och skuttar fram en halv meter heheh så kan det gå! kanske en smula pinsamt! 
 kontrolanten tyckte att jag borde ha en sån här tuta man kan ha i handen.....så jag kanske köper det då för storvinsten, jag vann 150:- fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Håkan

hoppas ni får finväder och mår så gott det bara går på semestern...

2009-06-23 @ 00:40:32
URL: http://mlmhakan.blogspot.com/
Postat av: Richard W

Tack för party, skitnice!!!

2009-06-24 @ 23:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0