Snick snack

Har inte skrivit nu på några dagar, men jag försökte ha ett liv, ett litet tag däremellan.....nej okej då, jag jobbade heter det.
Men räkningarna MÅSTE ju betalas vare man vill det eller inte, det är det som är det jävliga med att vara vuxen.

Ikväll ska vi provaköra båten som en bekant till Emil har hållt på att skruva med, det ska bli sååå intressant, för nu är det ju inte länge kvar till den stora gäddfiskardagen! och jag måste fixa ett nytt kastspö.....det "råkade" gå av på förra tävlingen.

Nu ska jag snart ner på dagis och måla lekstugan, föräldrainsats kallas det eftersom det är ett kopperativ, världens bästa för Joline! men jag blir nervklen då man ska vara där och hjäpa till med barnen, sist skickade jag dit Emil och jag tog över bygghandeln,. gick bra för oss båda!

Håller på att planerar lite inför min 30 års fest, Många som jag har bjudit kommer, men en del som jag verkligen hade hoppats på, prioriterade annorlunda TRÅKIGT tycker jag!

Jag har överlåtit arrangemanget till Emils syster som är lite halvgalen;) så detta kan ju sluta hur som helst!



Om vi får tag på det perfekta huset  på "landet"  så kanske jag köper en sån här fast som ser lite mindre galen ut.

Ska ha en lugn och stabil häst denna gång, med fyra hovar på backen

Kommentarer
Postat av: Anette

Haha,ja den där såg ju inte särskilt lugn ut ;)

2009-06-02 @ 15:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0