Pust å stånk

Oj oj oj.....jag har varit i helvetet, men lyckades på något sätt komma därifrån. Dagen efter storsloken var en mkt tungsam dag/kväll, det var väldigt synd om mig. Jag konstaterar varje gång jag varit ute att det inte är värt att ligga hela dagen efter....men det är som att man glömmer bort till nästa gång, konstigt!

Det var hur som helst en ROLIG kväll/natt. Fiskningen gick ju sådär, som jag förutspådde redan dagen innan, så blev vi stående med båten, vi tog oss inte ens iväg till start.....men då blev jag anklagad för att vara NEGATIV då jag förutspådde det, och vad var det jag sa?!, jag var ju inte negativ utan REALISTISK!

Det jävlades ganska ordentligt mest hela tiden, men det var BRA ändå, Emil fick iallafall en GÄDDA!

Nu ska jag jobba 4 nätter och sen Röda korset hela helgen, skulle behöva semster NU!

Hej svejs!

Vad tror ni om denne som Elsys blivade?


Kommentarer
Postat av: Anette

Han va fin :)

2009-06-09 @ 22:58:22
URL: http://http:/  (k™ î˜!ï

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0