kokilocko

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan? Om jag måste välja, väljer jag ändå INGET!
2. Vara seriös eller rolig? både och
3. Dricka röd eller grön mjölk? Spela roll?
4. Brinna upp eller drunkna? Drunkna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? ja gissa!

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? Tycker om många!
2. Sol eller måne? SOL!
3. Vinter eller höst? Vinter
4. Vänster eller höger? vänster
5. Soligt eller regn? Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? CHOKLAD
OM MIG..
2. Hur mycket är klockan just nu? 22:59
3. Fullständigt namn? Ceciliah anna maria
4. Vart vill du bo? hus på landet med hästar!
5. Hur många barn vill du ha? 2-3
6. Vill du gifta dig? Ja
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? olika
8. Har du ätit sushi? Japp not my thing
9. Favoritglass? piggelin
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 1-2 olika
11. Humör? Har varit bättre

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? nej
2. Sjungit? japp alltid i bilen;)
3. Blivit kramad? Ja
5. Saknat någon? Ja, ja och åter ja!
6. Dansat galet? Nej.....eller jo kanske gjorde nån piruett i köket som jag hoppas ingen såg
8. Klippt håret? Nej, nej men färgad  mammas och skvätte färg på mina nya 600 kronors jeans
9. Gråtit? Ja
10. Ljugit? Nej inte det minsta
11. Blivit kysst? nope

Some questions
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? ganska laglydig jag
2. Har du en pung? Nääää...
3. Tycker du att du är attraktiv? jorå emellan åt så
4. Sover du helst själv eller med någon? Med någon man gillar så klart
5. Tror du på spöken? Nej då!

Ja detta var ju tråkigt men nu har jag ju åtminstånde skrivit ngt, så klaga inte på att jag inte uppdaterar!
Imorgon blir det crousing i hammarn från 12- ca 04 men som första hjälpare....så känn er trygga ni som ska dit, jag räddar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0