I am .....

Ja då har jag fyllt år då.....jag har ju festen på Lördag så det är ju liksom då det sker! annars så åkte jag och Emil in till stan och han bjöd på supergod Thai middag, ÄLSKAR tailändsk....säkert mkt åxå för att jag har varit där, underbart land!
Sen så bjöd jag mina arbetskollegor på tårta....dom har en jävla tur för dom kommer ju få tårta på lördag åxå.....känner nästan att jag skämmer bort dom!

Ja nu är jag liksom 30....alla säger nu att jag är en gammal kärring, men dom som säger det är oftast äldre själv....och då blir ju dom någonting ännu värre. så det känns ganska bra ändå.

Har hållt på att förbereda mig på en kommande kris, men en patient på jobbet kan ha räddat mig ifrån den, hon trodde nämligen att jag var 19 år!!!    det ni,!  era fjantar som tycker att jag är gammal!

Det var nästan som att jag ville framföra det inför hela världen!!!.....men jag är ju lite diskret av mig, så jag nämner det här i bloggen lite lugnt och stillsamt, så nu vet ni det

Nu ska jag på dagis och klippa den gigantiska gräsmattan. sen ska jag jobba min sista natt innan jag går på en efterlängtat semester!

Hångel hångel



Fin tårta.....japp....har jag gjort den? .....nehe

Kommentarer
Postat av: Anette

Jasså, det är bara vissa arbetskollegor som blivit bjudna...:-O

2009-06-17 @ 17:37:49
URL: http://http:/  (k™ î˜!ï
Postat av: Mamma

vad glad du skulle bli,men du får ju visa leg jämt på bolaget så det måste ju ligga mycket i det hon sa 19 år kul

2009-06-18 @ 15:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0