båt båt båt

Jag måste ha retat gudarna, måste gjort nått fel.....Den texten finns i en låt som jag har hört, men den kan nog även stämma in på mig.

Båten, skall sjösättas, vädret är skaplingt, vi hoppar i, båten startar ej, det blir vindstyrka orkan och vi driver på vattnet som små grisar jag och Emil.....håller på att jävlas halva kvällen och tycker att "värre än så här kan det inte bli"....jodå regnet fattades, men nu kom det åxå, som pricken över det där jävla i:et.

Men efter att sjöräddningen nästan fick inkallas så är vi åter hemma nu, Emil skruvade på ngn mojäng, så nu verkar den funka igen....iallafall på land.

Jo en grej till hann hända.....vi blev av med båtplatsen, så nu har vi ingen sån, det tyckte Emil var det värsta som kunde hända.
 
Nej resten av kvällen får lov att bli en myskväll!


Kommentarer
Postat av: Anette

Vilket flyt ni verka ha..haha

2009-06-05 @ 13:35:48
Postat av: gunilla

Det finns även en låt som heter:- Fån,t ja e körv så hoppar ja i älva....

2009-06-06 @ 01:40:08
Postat av: gunilla

Så finns det en låt som heter:- man ska ha husvagn.

2009-06-06 @ 01:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0