23.08

Tänkte att jag skulle ha lagt ut lite bilder sedan storsloken men nu sitter jag på jobbet så nu kommer det inte heller att bli av.
 Min pappa var chafför i båten i Lördags, och den stackaren ville åxå fiska, så jag lånade ut mitt kastspö till honom.....vad händer? jo han råkar kasta av spöt på mitten, men eftersom en liknande incident hände förra gången så hade vi med oss ett extra spö, så andra gången han ska kasta, så lyckas han på ngt konstigt sätt att kasta av linan så Emils nyinköpta fiske drag försvinner.....
vi lyckades efter ett tag med en båt som knappt gick fånga tag på den.....och jag hade köpt ett nytt gädd drag på macken....kände att det verkligen var RÄTT, den skulle jag få mycket gädda på i mina dagar, vad händer: jag kastar i, fastnar och så var mitt enda gädd drag historia!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hahaha, att du lyckas ha sånt flyt med allt jämt...men det är bra så man har nått kul att läsa :)

2009-06-09 @ 23:02:39
URL: http://http:/  (k™ î˜!ï

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0