100000000000 steg

Såja hemma hos mammsen efter en lååång dag med utbildning, men ROLIGT är det! imorgon är det behörighetsprov så då gäller det!

Runa från jobbet informerade mig att jag har en stegräknare på min super coola nya mobil, så det var ju häftigt, synd bara att jag glömmer att sätta igång den.
Igår då vi var ute på uppdrag till 02´30 så kanske jag gick 10000000 steg.....men jag kan ju inte säga exakt eftersom jag naturligtvis glömmde sätta på den!

Joline häromdagen:  ""åhhhh vilken stilig man""""  vardå utbrister jag misstänksamt, och vänder och vrider på mig för att upptäcka honom, tycker att hon är lite väl ung för att titta på män!.....men så pekar hon på en järnstaty som föreställer en man,en häst och ett barn. tack å lov!

Pussar till Emil därhemma ses imorgon!







Håkan charmar Joline!



Trötter....

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis... jag vet ju att du klarade provet...

Grattis...du är min bästa vän....

Grattis....du fyller snart år

2009-06-15 @ 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0