Har varit på en mini semester!

Vi har varit till Sundsvall på en liten mini semester....vi tältade, jag hade ingen possitiv inställning till det, men jag gjorde det för Jolines  och Emils skull, dom ville det, men ack vad jag bedrog mig! det var ju riktigt TREVLIGT trots att vädret hade kunnat vara bättre.....vi var med om en hel del:

Gick gåbingo: Någon MÄNNISKA hade bajsat rakt på gåbingostigen!
Andra camparmännsikor: Låtsade ha VÄLLDIGT högljud sex kl 03,15 på morgonen (moget, var ju inga ungdommar precis)
Stranden: Har för första gången legat med fleecejacka och långkallingar på stranden.

Här är en bild på en annan camping....underbar strand, men boendet var ju inte det finaste, vi åkte bara förbi där som hastigast...


Har även varit i Hammarn på marknad, det var roligt att se lite folk, åt även kams som jag ångrar, först fick jag sitta framför en gubbe som gjorde att jag tappade matlusten, kams i hela skäggen! han hade nog aldrig ätit bland folk innan. Sen upptäckte jag denna svarta grej i kamsen! uhääää!



Sen var jag å Joline igår och fixade i min lilla gäststuga i Lillsjöhögen. den börjar bli riktigt fin nu och imorgon tänkte vi sova över där  för första gången!

Så här såg det ut nyligen, det var även träfärgat precis överallt och ett  äckligt spånskivegolv.en minifönster som man knappt såg ut igenom.


Men här kommer lite färskare bilder!







Nu ska jag åka på affären och handla lite, sen väntar den enorma gräsmattan på dagis att få bli klippt!

Hej svejs på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å fy va mysigt det ser ut i stugan..=)

2009-07-14 @ 20:42:03
URL: http://tinamarie.blogg.se/
Postat av: Anette

Ja,, det lät ju som en riktigt trevlig camping tur :) hehe

Men det blev riktigt bra i gäststugan :)

2009-07-15 @ 21:17:33
URL: http://http:/  (k™ î˜!ï

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0