idag blir det ingen rubrik

Vad är det med STRÖMSUND?......folk verkar ju fly det stället som om pesten kommit dit? är det verkligen så illa?
Kollar på blocket och många  verkar nästan skänka bort sakerna därifrån....jättefina villor för lite och ingenting.

Bispgården är ungefär lika, men det har jag förståelse för....där skulle jag aldrig vilja bo....så det kanske är ungefär så illa med Strömsund åxå då.

Gunilla tipsade om en ny alfapets sida,(betapet) den var bra, bara det är jag förlorar hela tiden, och det gör mig frustrerad! så jag bloggar lite emellan för att lugna ner nerverna....ska åka till Hammarn ikväll och stanna över tills imorgon jag å Jolinen.



Ful eller fin? det beror på vem man frågar, men hörröni.....kom ihåg att inte dömma efter utseendet! den här lilla kissen kanske har ett hjärta av guld! den kan ju inte rå för att några mongo människor avlat sönder den!

Hej hopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0