Lite bilder!

Nu har jag tömt mobilen på lite bilder, så jag lägger ut några här på bloggeribloggan!

Fin bild jag tog en tiiidig morgon jag jobbade



Liten.....


Blir lite större!








Dessa 3 härliga kattungar söker livslånga hem....vet du om något?

Bild 1 hane
bild 2 hane
bild 3 hona



En äckelpäckel spindel som jag såg på jobbet!




Stenålders öronmuffar!



Fågelunge som ramlat ut ur boet



En överlycklig Joline som får köra klippare själv!



Gunilla gör HLR på en bebbe



Jag och Emil skulle ta en härlig båttur igår.....men eftersom båten hatar oss (har jävlats varje gång) vi har renoverat motor och verkligen gjort oss för.....men vad är tacken för det?! Jo Emil får hoppa i vattnet och SIMMA in med båthelvetet!

Imorgon och på söndag blir det bergsklättring thihooo!

Funderar på att köpa en systemkamera, men det finns ju huuur mkt som helst att välja bland! riktigt bra bilder på kattungarna tycker jag det blev trots att det bara var av mobilen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anette

Det var nog inte meningen ni skulle ha båt ;)hehe

2009-07-03 @ 12:23:09
URL: http://http:/  (k™ î˜!ï
Postat av: Gunilla

Hahaha nästa gång är det din tur att simma

2009-07-04 @ 10:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0