Ge mig lite tips nu va

Jag och Mammas gubbe Håkan har ju haft som en liten bloggfight nu ett tag.....men efter hans senaste inlägg känner jag att jag måste vika mig, han verkar ha otroligt mycket jobbiga bilder på mig samt en karokie film som jag är rädd att han kan ha hittat igen....så jag sluter härmed fred med Håkan och lovar att bara lägga in snuttiga bilder på honom!


Har tagit en långpromenad nu mest varje dag, inget resultat på vågen, men jag kommer nu faktiskt i ett par av mina SMAL JEANS!  det firades med att ta en promenad till i ös regnet, samt att jag avstod från en nybakad bulle....helt otroligt vilken karaktär jag har!

Vad gör man sånna här regniga fula dagar egentligen? 
Städa= Tråkigt!
Baka= går inte, äter upp allt själv.

Alla verkar städa och baka sånna här dagar, det måste ju finnas andra saker att göra! ge mig tips! bara för att det regnar och är pisstråkigt väder måste man göra tråkiga saker bara för det?

Så nu i väntan på att roliga tips kommer in så städar och tvättar jag väl så länge då.....

Chip chop



Kommentarer
Postat av: Anette

En riktigt bra långkörare (film alltså) i soffan...finns inte mycket mer att göra i detta väder :S Men då ska man ju hellst ha något mysigt gott till...dippa grönsaker,kanske ;)

2009-07-08 @ 15:12:33
URL: http://http:/  (k™ î˜!ï
Postat av: Håkan

känns lugnare nu :-)

2009-07-08 @ 21:58:23
URL: http://mlmhakan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0