Lite skvaller från innevärlden!

Ja här sitter jag och gör ingen nytta, har nyss varit på långpromenad så riktigt så illa är det ju faktiskt inte.
Det regnar ute så det är ju lite deprimerande....men man kanske livar upp vardagen lite senare ikväll med BINGO!

Känner att jag verkligen inte har ngt att skriva om.... så jag kikar lite på Aftonbladet.....



Men grattis för tusan det hade jag inte kunnat lista ut!
Från en betydligt yngre Linda med  Big boobas och ännu större trutas,  till denna jordnära lite äldre hästkvinna, enda likheten är det blonda håret, annars så känns det som han föll för motsatsen. men hur som helst grattis till er!




Runar är livscoach på Aftonbladet och man kan ställa frågor till honom....men eftersom mina frågor alltid blir bortsållade av någon anledning, så får jag väl ställa den här: okej Runar  jag har ett problem, jag jobbar natt och har svårt att sova på morgonen pga fåglar som kvittrar utanför mitt sovrums fönster, så nu till frågan: " är det okej att skjuta ihjäl fåglarna med en slangbella utanför mitt fönster då jag försöker att sova för att få lite lugn och ro?"

Nu kanske ngn tror att Aftonbladet har anställt mig......men så är det alltså inte.....gamlingar är fortf min passion i livet.

Hejsan hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0