Semestertider är över nu

Ja då sitter man på jobbet igen då efter ca 5 veckors välförtjänta semester veckor.

Det största problemet hittils på jobbet är att komma ihåg lösenorden till data, skåp mm....jag är ju en smula hrrm...glömsk ibland. Jag är faktiskt ganska nöjd att jag hittar hem på morgonen då jag avslutat mitt arbetspass.

Idag har jag varit till stugan och min kära sambo har hjälpt mig att göra en brygga....den är halvklar, och påväg att bli helt kanonbra!
Så eftersom vi nu har en brygga måste vi ha en båt att sätta fast i bryggan (det har vi) men så måste vi köpa en sån här liten rackare!



Helt otroligt att en sån här liten grej orkar att fara omkring med 2-3 personer!  (den är lite större i verkligheten än på bilden)

Måste bara lägga ut denna sjukt äckliga bild som Gunilla hade hittat till sin blogg.



UUUHHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!

Fortsätt att sova nu......ni som kan!   klockan är nämligen 01:14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0