Heeeeeeej!

Idag har jag stigit upp, jag började med att slå upp ögonen, och få se min ljuva prins! Emil!
Han låg där och sov så harmoniskt.....han verkade drömma (säkert om mig, hans allt!)

jag kände hans lugna trygga andetag mot mig.....han vaknade och han höll om mig en lång stund.

Vi klev upp och jag gjorde lite frukost till honom.....jag gjorde välling med lite mosad banan i, han älskar det, han hostade till och jag fick stryka honom lugnande över ryggen.....han grymtade till några gånger och det verkade som han behövde bajsa....så vi gick med raska steg till lilla toalettiletten....små hårda kulor.....men efter det mår han bra, min prins!

Yeeep! har lite att göra! har läst bloggar och är facinerad hur vissa kan skiva allt i minsta detalj vad som hänt under en dag.....kan inte sluta läsa heller och det är DET som retar mig mest!  så jag var tvungen att prova att skriva ett litet inlägg själv och se hur det var;)

Nu åskar det som fan...känner verkligen att jag utmanar ödet genom att sitta här vid datan! men ibland måste man ju leva lite vilt åxå haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0