Bloggeribloggan har bloggat

Då var det skrivdax igen....Elsyn har kommit åter efter 1,5 dag av oro....inatt så hoppade hon upp på min rygg och spann och klöste, kanske inte det skönaste jag varit med om, hon åkte ut ur rummet.

Har ev några hanar åt henne på g, men jag tar det lugnt och ska välja med omsorg, det är ändå inte dax för det än, men Tina ringde idag och sa att hon skulle köpa denna som kanske ställer upp när han blir lite äldre? vilken sötis!


Mitt nya liv har börjat....igen.....fast nu är det liksom påriktigt! förut verkade det mest vara massa skitprat, men nu har jag ju skärpt mig, är ute och går VARJE dag, och ska snart börja springa.
Ska på 16 timmars bergsklättringskurs i helgen, så då kanske jag fastar för det och måste köpa utrustning=)

I sovrummet luktar det skit, bajs alternativt avföring och det kommer inte från någon familjemedlem tack och lov, nej det kommer i från bönderna som sprider ut skiten på åkrarna säger Emil  usch! inte direkt romantiskt! fast det kanske bara är ngt som Emil har inbillat mig, det kanske inte ÄR så, han kanske inte är så oskyldig som han verkar!

Igår var jag på Storsjöcupen med Röda korset, jag har liksom inte fattat vilken ENORM fotbolls tävling det verkligen ÄR, det kommer ju folk från HELA världen!
Vi hade en hel del omhändertaganade bl a felställt armbrott, intressant! man får lära sig grymt mkt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0