Bajs bajs och åter bajs!

Då var första natten i Lillsjöhögen avklarad, det var jättemysigt! och tack och lov för det, för jäklar vad vi har lagt ner timmar där....mycket kvarstår, så det är ju tur att jag är så pass ung som jag är!




Nu är semestern snart slut.....den gick lite för fort, men det har varit riktigt bra!

På lördag ska jag å några fler till Åre och forsränna det kommer att blir RIKTIGT roligt! det tar totalt 5 timmar hela svängen.

Såg ett urläckert badrums paket med badkar, handfat och toastol som jag funderar på att köpa!
Kolla kolla!


Man kan ju typ bajsa på badrums prylarna utan att det märks, praktiskt!!
Nej det var riktigt fult! och jag undrar VEM som kan tänkas att vilja ha detta gratis om dom så fick?

Nu ska jag ut och rasta Gunilla på en långpromenad.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0