Något hemskt har hänt.....

Då har det börjat igen då.................kan inte sova då jag jobbat!! uuähhh!!.....och inte nog med det, vaknade till bara efter någon timme imorse, så jag kollade på telefonen vad klockan var, och HIPP som HAPP som hoppar det en SPINDEL på min hand! och jag är faktiskt dödligt RÄDD för spindlar!.........jag fäktar bort den fort som fan, och jag ser inte vart den tar vägen, men så tänker jag " den lär ju knappast studdsa upp i sängen, så efter ett tag så lyckas jag äntligen somna.

ZZZZzzzzzzzZZZZZZzzzzzZZZZZZ  GRYMT, snuff,  och GRYMT zzzzzzZZZZZZZZzzzzzzz

Och nästa gång jag vaknar så känner jag ngt som dunsar till mot min mun, jag tar handen och flaxar till lite, och tror ni inte på fan att det var spindeln igen! jag får panik och rycker upp täcket, för då inbillar jag mig att det kryllar av hoppande och ludna spindlar fulla sängen....men det gjorde det tack och lov inte.....men det som hoppade mot min trut har hoppat för sista gången för den gjorde jag slut på!




Bild på Hoppis



Jag har googlat och det varkar ha varit en sådan här på min trut!!!!!
Den är ju väldigt uppförstorad med ändå.....hade besvär att sova innan, men efter detta blir det nog INGEN sömn alls!

Sissi The killer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0