Tillägnat till Håkan!

Blir lite irriterad då jag går in på Håkans blogg (min mammas nya gubbe)....ja eller nya och nya, dom har varit tillsammans i typ 11 år! 

Men iallafall har han lagt ut en bild på mig då jag står på huk på deras gräsmatta, byxorna är lite långt ner och stjärtskåran syns liksom....(haha nej ni får INTE adressen till hans blogg!)

Men hämden ÄR ju så ljuv! jag kommer att finnas i hans närhet då han minst anar det!

Har redan lagt ut denna en gång men den var ju så gullig så iväntan på något bättre blir det en liten favorit i repris! =)


Nu regnar det ute....ute kändes lite väl överflödigt att skriva..... ute ..... för vart skulle det annars regna? men hur som helst är det ju trist när man har semester å allt!....man får väll passa på att städa då. Men imorgon drar nog jag å Joline till stan en sväng iallafall.

Kanske går på naturkompaniet och kollar vad klätterutrustning kostar=)

Eftersom jag har gjort så mycket häftiga och coola saker nu på slutet så kompenserade jag det med en kärringbingo ikväll, vann inte en spänn, men jag känner att det är nog inget jag kan syssla med då jag blir äldre, det kommer inte hjärtat att tåla, jag håller på att få ett frispel varje gång det blir bingo och jag själv sitter 1 nummer ifrån, ( jag tycker ju själv att jag behöver pengarna bättre än gamlingarna som bara samlar på dom under madrassen....för alla gör väl det va? =)

Nej nu väntar sängen på mig, Go afton!

Pussar till Håkan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0