söndag äre idag

Nu är forsränningen avklarad och FAN vad det var roligt!!
Det var jag Peder Jenny och Gunilla.....Peddan och Jenny ramlade i hihi....Gunilla var åxå påväg, hon låg och kraflade på på ena kanten.
Själv kände jag ansvaret tillsammans med guiden, någon måste ju ta hand om flotten;)
Men sen fick vi alla hoppa i och åka igenom forsen....trodde aldrig jag skulle göra det, men tillslut så tog jag mod till mig. och det var jättehäftigt!

Vi kom överrens att ta den AVANCERADE turen nästa gång, då är det ännu värre forsar!

Nu är snuttis Joline hos sin pappa i 2 veckor, kommer att sakna henne grymt! men jag ska försöka ta mig till stugan mellan jobbpassen och snickra lite där, ska även ta med kajaken så den får lufta lite på sig.

Nu blir det mat mat mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0