ojdå! andra inlägget idag!

Nu ringde jag precis och skulle få recept på p-piller till katten, jag fick ett tips av en som sa att man skulle säga att man hade flera katter,
 för man får tydligen bara för ett år i taget, så då blir det ju billigare med receptkostnad osv, så då gjorde ju jag det naturligtvis.
 Vad heter katten? frågar hon....Elsy. ok då får du för ett år, jo jag skulle behöva till min andra katt med.....jaha vad heter den då frågar hon.....ja ehhh.....fort kom på nått!! Jo den heter Pälsy.....vad sa du? frågor hon.....(fan jag kan ju inte ljuga!) jo den heter Pälsy.....heter dom Elsy och Pälsy?....ja precis det gör dom svarade jag.

Av ALLA namn som finns på denna jord, var jag tvungen att säga PÄLSY! jag har inte lika bra fanatsi som min underbara dotter precis;)

Nej nu ska jag iväg och handla och om vädret håller i sig blir det nog badet sedan, vattenskidpremiär måste det ju bli nu snart åxå då jag fått en ny våtdräkt!



Gud vad det är HÄRLIGT med sommar!

Kommentarer
Postat av: AYLIN - foto & allmänt

Sv. Hejhej! Jodå, den är bra. :)



Den heter Canon EOS 400D.

Den kostade runt 8, men vi fick den för 6. :)



Jag rekommenderar den jag har, eller Canon EOS 450D, en nyare modell bara.. o en ny som kommit ut nyss, den kostar typ 9-10 tusen, men den är sjukt bra. :)



Sen finns det andra bra Nikon kameror, o dom har lite hjälp med att ta bilderna också, Nikon D40, och Nikon D60 :). Hoppas det gav någon hjälp!



Kram!

2009-07-02 @ 20:55:18
URL: http://givemesomething.blogg.se/
Postat av: Åsa

Pälsy!!! hahaha

2009-07-02 @ 21:49:42
Postat av: Anette

haha, fy f-n va dålig du är att hitta på :)

2009-07-03 @ 12:24:37
URL: http://http:/  (k™ î˜!ï

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0