Flitigt värre!

Såja nu kan min dator krascha om den behagar, jag har nämligen sparat alla mina viktiga bilder....datan knastrar och bräker om vartannat så det kändes som ett smart drag ifall att den kommer på att den inte vill vara med ngt mer.

Håller även på att föra över 350 st bilder för framkallning....men dator orkar knappt med och det går seeeegt....som ni kanske förstår har jag inte framkallat på några år. men idag ska det ske!

Jag ska även åka in till stan och köpa ngt för presentkortet jag fick av min käre storebror och far.
Det blir ev en sovsäck....sån måste man ha om man ska ge sig ut på en weekend paddling som jag tänkte göra.
Det blir nog ett takställ så jag får upp kajaken på biltaket.

Sitter här och är litesmå irriterad....som jag skrev tidigare har jag ju faktiskt kommit i mina smaljeans!....men att ha på sig dom längre en 5 minuter är liksom ingen höjdar upplevelse! känns lite som cellskräck....jag är ju van att gå omkring i säckiga brallor som man kan få plats med sällskap i om man vill (har inte provat) men förstå skillnaden!



Hej Hopp!


Kommentarer
Postat av: Anette

Hahaha, ja det kan ju vara skönt att kunna andas...;)

2009-07-21 @ 14:50:00
URL: http://http:/  (k™ î˜!ï

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0