bakis morgon (eftermiddag)

Det är en liten halvseg dag idag.....var på stråket igår, skitroligt! men varför ska man gå hem när det börjar bli som roligast?

fick gå SJÄLV, ALONE ENSAM!.....hela vägen till namn, det är sjukt långt, så jag hade ren tur att jag inte blev våldtagen och mördad!....Emil vägrade komma å möta mig så jag var sjukt sur där ett tag....men som tur är jag ju en förlåtande människa.

Är så hungrig! här i Namn gillar man mat, men äger ingen själv, men mamman skulle köpa med sig nått, så hon kommer väl förhoppningsvis ganska snart (eller inte om jag känner henne rätt)
Funderade ett tag på om hundmat verkligen kan vara så illa som man tror?.....men jagbestämde mig för att inte ta reda på det.....

Ses på yran ikväll ni som ska dit, själv kommer jag vara nykter och städad!
Takida hoppas jag att jag får tillfälle att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0