Heeej dååååå!!! förväl och god bye!!

Nu blir jag nervös.....två timmar kvar till avfärd och jag har inte packat klart. jag har med mig en medelstor/liten väska, som jag tänkte: "jag packar lite,så jag packar med omsorg och tar verkligen bara med det nödvändigaste, så den här MÅSTE räcka, men jag har inte ens packat halva väskan!! vad har jag glömt??  det måste ju vara hur många livsnödvändiga grejer som helst, skulle verkligen vara typiskt mig.

Min prio lista ser ut så här:

1. Joline
2. Pass
3: Pengar
4. Biljetter
5. kamera

resten kan man köpa.....hoppas jag.

Jolines prio lista

1. en tom mc donalds kartong
2. en bäbis bok som man trycker på och det kommer djurläten
3. en plåtbricka
4. Högklackiga skor strl 40....hon har själv ca 28

Fick tyvärr neka henne det mesta hon ville ha med sig som ni kanske förstår, jag är verkligen en sån glädjedödare!

Roliga saker som Joline sagt på slutet:
Tom och Jerry: Tom och Cherreyyy med fransk accent
Utomlands: uthumlans

Ha det så bra nu här i sweden så ska vi ha det sååå bra åxå!

¡Adiós y buena suerte!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0