Mitt liv som supermodell!

Några frågor som jag nu besvarar mina trogna läsare, håll till godo!

1. Hur kommer det sig att du blev modell?

Jo, så här var det, jag bara ÄLSKAR att titta på mig själv, kan knappt ha ett arbete eftersom det stör mitt största intresse, så jag tänkte: det är klart att jag ska bli modell, vem skulle tveka?

2. Hur kan ditt hår se så glansigt och fräscht ut?

Jag doppar det i ett äggnoddy bad en gång i veckan, sen använder jag ju såklart Flichers schampo från Paris som bara  kostar 3900:- 

3. Hur kan du vara så smal?

Äter inget....

4. Hur många vänner har du?

Ja verkligen riktiga som jag kan prata med om allt, liksom bästisar ca 1598 st, andra kompisar 9887 st och folk som jag känner 789544788 st. ( typ alla dom läser min blogg åxå)

5. Hur mycket tjänar du på din blogg?

Gillar inte att prata pengar, men om vi säger så här.....jag klarar mig och ev alla mina vänner som jag inte känner så väl, så skulle jag klara att försörja dom med.

6.Har du ngn kille?

någon? .....herrugud, ALLA vill ha mig! kom inte med så dumma frågor!

7. Vad kommer du att göra i framtiden?

Kommer såklart att vara modell i hela mitt liv, få gratis schampon, och gå på cocktail partyn var och varann helg.

8. Men kommer inte åldern att begränsa dina möjligheter som modell i framtiden?

Bah!! nu kommer det så där jävla dumma frågor igen! har talas om Botox!?


MOhahahhah som ni ser har jag läst kändis bloggar och måste nu vara lite mongostörig!
Slutar med det nu och tar ett härligt bad istället, lägger ut en bild på min underbara lilla familj (som är helt normal)








Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej Cissi! Vill bara tala om att det är roligt att läsa din blogg, har följt den sen du la ut den på Håkans USA blogg. Det är med ett leende på läpparna jag läser. Det är väl lite skönt att komma tillbaka till snön?? Ha det så bra från Birgitta en trogen läsare..

2009-01-27 @ 21:47:09
Postat av: Sissi

Roligt att du läser min blogg Birgitta! ja visst är det skönt med snön,åka skoter skidor mm, bara det inte blir kallare än -5.....för då kan jag nästan inte leva, det är en livsfara att nästan hämta posten=(

2009-01-28 @ 13:36:48
Postat av: mongomupparna

Håller fullständigt med på att du är jordens bästa modell,vilket hår avis lite.Gullig familj.Men du blir det många cactailparty på nornan?

2009-02-01 @ 17:55:56
Postat av: Sissi

Nej inte på Nornan precis, vi utvidgar våra vyer genam att flyga land och rike runt;)

2009-02-01 @ 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0