SPANIEN

Sa nu har jag 5 minutros att skriva i min blogg, sitter i spanien och dar har dom ju inte hort talas om dom tre sista bokstaverna i alfabetet.

aker hem imorgon, det har varit helt underbart!!! hur bra som helst, sol och bad, kamelridning och mycket mer!

Joline holl pa att tjattra precis heeeeeela vagen pa flyget......men 3 sekunder innan vi skulle landa sa slocknade hon......sa det var ju lagligt, hahah,,,,,,han som satt framfor Joline holl pa att fa ett psykiskt sammanbrott, hon kunde inte sitta still, satt och sparkade i ryggstodet mm......hur som helst har vi haft det hur bra som helt, och som ni kanske forstar kanner jag mig inte sa laddad infor att jobba hela helgen, direkt nar jag kommer hem,
Soooooliga halsningar fran Canarie orana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0