Inget vetting skrivet här inte

Det har inte hänt så mkt dom dagarna som jag inte har skrivit. Idag åkte vi skoter till min stuga i Lillsjöhögen, jag höll på att frysa fingrarna av mig samt att vi åt bensinindränkta smörgåsar (låg en motorsåg bland mackorna) men vi överlevde ju den lilla turen så det var ju bra!

Jag har blivit beroende av att spela alfapet, kan göra det i timmar! varför har ingen visat mig det spelet förut?!

Har läst ut en ny bok, den heter Så dumt! med mia Törnblom. skitbra självbiografi, Mia var narkoman i typ 10 år, som på ngt sätt tog sig ur det, men man får läsa om hennes kamp som var mkt intressant! hon har dessutom skrivit böcker om SJÄLVKÄNSLA......vilket ALLA borde läsa.

Såg nyss en western film, Appaloosa, pang pang, horor, hästar och tuffa cowboys....rätt bra faktiskt.

så då har man bidragit med dagens bok, film, spel och inte ha motorsågen tillsammans med mackorna tips, dom tipsen fick ni av mig alldeless GRATIS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0