Flipperifloppans bloggeriblogga

Fy vad jag har gjort bort mig! jag bytte från gamla Halebop till nya.....och redan en nanosekund efter att jag hade gjort det så kände jag att jag ångrade mig, men då stod det med STORA bokstäver " när du väl bytt till det nya så kan man inte ångra sig"
Jamen.....vafan! varna om det INNAN och inte efter....så kanske jag hade läst lite noggrannare!

Men nu är det gjort...jag har 200kr kvar på kortet efter att en månad har gått och jag ringer nu för 2 kr i minuten till ALLA.....förut ringde jag åtminstånde till haleboparna gratis.....värdelöst!!!!

Glocalnet verkar ju billigt, funkar det här på vischan??

Nu är det tisdag natt och min sista natt på ett bra tag, åker till Kanaries på torsdag! sen kommer jag hem brun som en bajskorv ! avundsjuka va?!?!!

Tid just nu 02:47
Trött? mjaaaaa kanske lite
varför är jag vaken nu? jo för att jag är så illa tvungen att jobba, jag jobbar enbart för pengarna!! annars hade jag legat och sovit, förstår mig inte på folk som är vaken mitt i natten utan betalning helt frivilligt? hur går det till?!?

Gooooooooooooooooo natttt!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Håkan

halebop suger när de gör på det viset...

hoppas det bara är brunfärgen som är kännetecknet när du kommer hem annars får du inte komma hit he he



må så gott i xxx korvlandet



kramar Håkan & Annika

2009-01-14 @ 10:37:21
Postat av: Marie

Hoppas ni får det KANON i värmen, jag är så avundsjuk!!!!!! Sola lite åt mig med, och drick nån god drink i sunshine-stolen =D



Kramar Marie

2009-01-14 @ 12:16:30
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0