Vi har fått tillökning!

Vi åkte till Sundsvall igår för att hämta katterna, vi skulle hämta dom idag, så vi sov över på hotell i en natt.
Kl 23 igår kväll sms:ade tjejen med katterna och sade att hennes barn var så ledsen att vi inte längre fick ta katterna....men bra! vi hade varit överrens i 2 veckor! vad blir MIN dotter när vi kommer hem utan katt då försökte jag med, men hon var ju uppenbarligen ett jävla pucko, så hon kan ju behålla sina 5 katter då, hennes barn var allergisk, det var därför hon skulle göra sig av med dom ( dom kanske blev botad åxå)

Precis när vi var påväg hem ringer en annan tjej och erbjuder sin katt till oss, hon bodde i S-vall så då åkte vi dit och kollade, det var en superfin och go katt så henne tog vi med hem!
Lite orolig i bilen först, men sen somnade coolingen!
Den är en hona på 5 månader som nu förmodlingen kommer att heta Elsy......Jolines val=)
hon sitter i mitt knä nu, och bara myyyyser!
här kommer första bilden på henne!

Jag tänkte första gången hon blir nödig kanske hon inte fattar riktigt vart hon ska gå....men tack och lov det gjorde hon! det var rena sprackarallan! och glad är ju jag att jag inte har de i soffan!
Jag känner mig nästan lite stolt! När Joline bajsade på pottan första gången var jag åxå det, så då tog jag kort på det och skickade till min mammas kära man, Håkan......Hahah tyckte jag samt att jag var stolt! han kontrade med att skicka en bajskorv från (gissa vem).....jo självaste bajshunden Nina=)
Kattens bajs är borta nu så ni behöver inte frukta för sånna bilder=)

Ska försöka att inte BARA prata katt katt katt på mina nästkommande inlägg, men jag måste lite iaf=)

Kommentarer
Postat av: lotten

Gud va fin :)



jävla f*tta den andra va då!

tur att den andra ringde då! :)

2009-02-20 @ 16:28:52
URL: http://lottenjakobsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var bland det sötaste jag sett, finns nog bara en som kan slå katten.......kan du gissa vem?

2009-02-21 @ 08:02:40
Postat av: HANNAH

Haha vilken söt katt!

2009-02-26 @ 12:08:49
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0