inget speciellt

Nu har jag lagt ut lite kläder på tradera.....jag funderar om jag ska hämta den STORA klädkartongen i förrådet och börja sälja av därifrån.....men den är så gigantiskt STOR så man måste nästan ha en lyftkran för den, och då kanske ni inser hur mycket kläder det igentligen är frågan om, och hur mkt jobb det är!
Man kan skicka paket med DHL nu för halva priset....och är man dessutom Tradera medlem som jag var det ganska billigt redan då.....så jag borde få iväg kläderna, men borde och att man utför är inte samma sak.

Kissen verkar ha ngn slagsbajs sjukdom....bajsar typ hela tiden (2-3 ggr per dag) och det är löst och hamnar i pälsen, så jag har ju mitt lilla roliga under min ledighet. Hoppas det ger sig snart, det är ju mkt nytt för den lilla stackaren!
Men TRIVS gör hon verkligen, det märks!

Joline lärde sig att åka skidor igår....från att inte kunna åka alls, till värsta....vem ska jag hitta på nu, kan inget om sport!....,men Anja Pärsson! En liten Anja var det tamejfan som tog sig ner för backen!

Här med Emils stavar som är typ längre än henne själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0