Jag och kändisarna!

Kommer precis från Jönköping, där jag varit på en företagsmässa med boyfriend och hans anställda Rolf "kryckan" Ringfelter

Den första jag ser på flygplatsen på frösön är rapparen PETTER, han såg verkligen trött ut, och dessför han lutade sig mot något så somnade han, Jag ville så gärna ta ett kort på han, han är ju BRA tycker jag! men fega jag vågade naturligtvis inte, och ingen annan fegis ville göra det åt mig heller!

Jag satt och retade upp mig i 3 jävla timmar i Sthlm på flygplatsen i väntan på det nya planet, på den här Petter historien, jag var FEG; FEG; FEG!
Men gissa vem som dyker upp då! jo men självaste PER GESSLE him self!! jag upp fort som fan,(han blev säkert livrädd och trodde att jag skulle anfalla honom) och frågar om jag kan få ta en bild på honom, eftersom min pojkvän (en lögn) är hans största fan! Natuligtvis får jag det, tack så mycket!


Så här blev vi mottagna i Jönköping, verkligen påkostat för våran del! en helt egen orkester! vi vände oss om och spanade ifall kungen kom bakom oss eller nått märkvärdigt!

Vi gick omkring på mässan i Mååånga timmar, men dom bjuder på lite öl och jäger, så det funkar;)
Dagen efter var det fest! och inbjudna var ca 700 gäster samt underhållare som Cornelius Wresvijk, Ted Gärestad, Kungen, Bosse bildoktornm, grannen i Beck, mf.
Någon pratade om imitatörer VA FAN MENADE DOM MED DET?!
Emil blev full som ett ägg, och han somnade med kostym, skor och hela kittet i sängen! Stackars "sköldis" stod nedanför och ville åxå komma upp i sängen!


När vi flyger hem så sitter Gert Fylking i planet! jag väntar tills han kommer ut, men då hade han mössa på sig så att jag inte kände igen honom, jag frågar lite osäkert om det är han, och det var det! han sträcker fram handen och hälsar! jag frågar om jag får ta ett kort på honom, eftersom (här kommer en lögn till) min mamma är så fruktansvärt kär i honom!.....han säger ja! och frågar om inte jag åxå är kär i honom, neeej säger jag då, jag är ju lite för ung för det sa jag då, hoppas han inte tog illa upp. för han verkade ju trevlig!


Jag sms:ade till Gunilla att jag nog inte kunde umgås med henne ngt mer, eftersom jag blivit bjuden på kändisfester nu, och rörde mig endast bland känt folk, och att hon kunde säga upp mig från jobbet.....haha hoppas hon förstod att jag skämtade annars är jag arbetslös nu!



Kommentarer
Postat av: Marie

Haha.. Händelserik resa..

2009-02-01 @ 21:48:55
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Mamma

ojjjjjj vad mycket du fick uppleva denna helg



Du kanske ska bli kändisfotograf du kan ju sälja bilderna till nån tidning.



2009-02-02 @ 09:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0