Förbannad i onödan och bajsande hundar

Klockan äro nu 00:19 och jag håller på att göra en kladdkaka.....emil sitter bredvid mig och slafsar ur skålen med smet som en liten GRIS.....

Jag satt nyss och BEKLAGADE mig för att folk är så jävla SENIL.
Det ringde en tjej idag och ville sälja sin katt, så jag bad henne skicka bilder, ja det skulle hon göra, jag bokstaverade VARENDA bokstav så att inget skulle bli fel......efter flera timmar har jag ännu inte fått några bilder.....jag berättar för Emil att jag bokstaverat varenda jäkla bokstav  c e c i l i a h understreck 79 @ msn (med N som i niklas på slutet) . se......
Sen kommer jag på mig själv efter jag dumförklarat alla jäklar som missuppfattat min adress......vafan det är ju inte SE det är ju COM på slutet! jaja förlåt......hade visst lite feeeel denna gång. hahehhah

Tänkte att ni skulle få se en bild på min mammas damp hund.....den gjorde verkligen intryck på mig den allra första första gången den kom till mitt hus och hälsade på mig........love this dog!!



Hon heter NIna....och är en Dansk/svensk gårdshund.....kom till mitt hus och hälsade på....eller hälsade på och hälsade på.....hon sprang raka vägen upp till mitt sovrum och sket i sängen......och det var inga fasta fina kulor vill jag lova! det var rena jävla sprackarallan i hela jäkla sängen!!!! inte nog med det.....sen hade hon hoppat ner och PISSAT på min sovrumsmatta!!.......sen sitter man hemma hos mamma och hon sitter med hunden i knät som slickar henne över hela jäkla truten och hon påstår att hunden är smart, klok, interlligent, söt, gullig och allt var det är......gissa om jag håller med? NJET! förlåt mamma....gillar dig men är lite reserverad mot bajshunden=)

Men det är ju en riktigt fin bild här, med min lilla ÄLSLING! (Joline alltså, för er som ännu inte förstått) hon kommer imorgon och jag har SAKNAT henne så!
Hoppas att alla har haft en bra alla hjärtans dag, det har jag haft!

Kramar till alla som förtjänar det!

Kommentarer
Postat av: Håkan

ojjjjj verkligen vilken mysig bild på två riktigt fina modeller.

2009-02-16 @ 07:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0