Någon är arg, ledsen och besviken.....

Jag har fått ett ARGT mail av en av mina trogna läsare,  efter ett av mina inlägg.......det var det om bajshunden, hon skickade en bild på sig själv där hon visar sitt hat mot mig!

Bild på Bajsis

Ja det är ju tur att hon inte når längre upp än till fotknölarna, annars hade jag känt mig lite orolig faktiskt!

Har varit på jobbmöte nu i 2,5 timme. men sen är jag ledig i 9 dagar! Tjihoooo!
Det har varit allmän förvirrig bland befolkningen denna vecka tror jag.
Jag hade bokat in och skulle vara på dagis i måndags, men jag hade skrivit upp en månad senare i min kalender.
Emil åkte på kurs i Hammarn igår.....fast det var idag, så det var bara att vända igen.

En kompis skickade ungarna på dagis och sov halva dagen för att hon trodde hon skulle jobba.....men var fel dag (var ju ledig den dagen=)......det känns så fruktansvärt SKÖNT när jag får höra om sånna här händelser! eftersom jag är den virrigaste människan som finns behöver jag fler virriga människor i min närhet, det gör mig mer normal!

På fredag hämtar vi katten.....ozzy den fete, vet inte om jag skrivit det förut? kanske, men iallafall vet Jolinen inget, det blir värsta surprisen då för henne....hoppas jag, vore jobbigt om hon hade kommit på att hon är en "hund människa" (isånna fall visar jag bilden på bajsis).....men det tror jag inte! det blir nog kanon! Vi längtar efter Ozzy!

Nu kom emils pappa med en kattbur, dom ska ta Ozzys bästa kompis Nemo, det blir perfekt! Dom verkar så glada innan ens katten har kommit, jag hoppas att kissarna kommer att trivas hos oss.
Ozzy är ju som sagt lite överviktig, det blir känsligt ämne att ta upp med honom, men det måste bli så! vi har köpt light foder, så jag hoppas att han inte blir förnärmad......(men det var ju svindyrt iaf, han får va tacksam för det=)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0