Mjauuuu, gnägg, mu, bä, voff, uehääää

Idag har vi varit ute och grillat med vänner, mysigt! här kommer en bild på några i gängen=)



Lilla Elsy råkade bajsa på svansen idag, så vi var liksom tvungen att tvätta svansen lite.....det var INGET hon direkt var överförtjust i med det gick bra ändå
Men efter tvätten så var svansen som en pinne.....hon kände inte alls igen den, och jagade den runt runt, och var elak på den! här hade hon fått tag i den, och gav den vad den tålde!


Innan bajsolyckan så fick hon gå ut en liten sväng, hon tyckte det var kallt och ville komma in i värmen igen...



Snart är det premiär för filmen Män som hatar kvinnor! Jag gav alla tre böckerna till emil i julklapp, så nu håller han på med den första....han får gärna skynda sig, så jag åxå hinner läsa den lagomt till bion ska gå!
Jättemånga har sagt att den är så J*vla BRA....Emil verkar åxå tycka det, så jag har HÖGA förväntningar!

Annars har inget rafflande hänt här, man bara njuter av sin låååångledighet!
Jag vill gärna ha filmtips....så kom gärna med några!
Själv har jag sett en del bra, men jag kommer ju aldrig ihåg vad en film heter=(
Nu måste vi på macken innan den stänger, det är ju lördags godistime!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag har oxå alla tre böckerna o tänkt att jag skulle läsa den första innan bion, men vet inte hur jag ska hinna med det. Vi är ju bara två o då är det inte lätt att hinna med allt ska jag säja...

2009-02-21 @ 21:30:11
Postat av: Birgitta

Söt kissekatt förresten. Du hade tur eller Joline kanske, att ni fick tag i en efter allt strul..

2009-02-21 @ 21:34:46
Postat av: sissi

Japp, det var nog ödet att det blev en annan katt;) den andra katten hade säkert psykiska störningar med tanke på ägarinnan!

Du får ta dig tid att läsa boken Birgitta, dom som läser den verkar verkligen FASTNA i boken, så det är ju en varning om du inte har tid;)

2009-02-21 @ 23:32:22
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja det gick på ca.. 2 minuter? Där märks det att man verkligen inte är det minsta teckniskt lagd.. Men å andra sidan ville jag ju inte förstöra mer om det skulle varit trasigt, så jag ville inte ge mig in på den okända prövningen.



Dopet gick jättebra =) Hon var så duktig så.. =)

2009-02-22 @ 00:02:36
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0