Vi hyllar Barbi och går på möte

GRATTIS Barbie! hon fyller 50 år idag! så jag och Joline har gjort korkskruvs lockar för att hedra henne!



Det jag och Joline är rörande överrens om och väldigt undrande över är: hur kan hon se så ung ut efter 50 år? Är det mkt motion och sund kost? eller har även hon tagit till kniven? frågorna är många!

Jag ska på möte kl 14. så mina arbetskollegor kommer säkert tro att det slagit runt i huvudet på mig när jag kommer där som en liten miss piggy med mina korkskruvar!    kan ju inte säga att dom är direkt van vid att jag har gjort ngn ansträngning vad det gäller mitt utseende när jag kommer till jobbet på kvällarna.
Dom ska vara jävligt nöjd om jag borstat tänder och hår!.....ok jag överdrev en liten smula.....jag gillar att överdriva ibland, men det har ni säkert inte märkt.


Kanske återkommer om ngt rafflande händer under dagen!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tror faktiskt inte det finns en sexig pannlampa... Tyvärr. Annars skulle jag vilja ha en =D Men jag får skaffa mig en ful sådan ist och bege mig ut i vinter mörkret.. =P



Haha knappast, knappt jag har ork att städa här känns det som. Men man måste ju, annars blir jag tokig.. =D

2009-02-05 @ 13:10:28
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0