Datorer som krånglar och hemlösa katter

Dåså har jag jobbat klart för helgen. nu är jag ledig i två hela dagar! varav den ena som jag nästan sovit bort halva dagen.

Nu har jag suttit här i 20 min utan att kommit på ngt att skriva.....kan inte vara bra att jobba natt, verkar tappa min tankeverksamhet!
det händer ju inte så där fruktansvärt mkt då jag jobbar på helgerna, Jo på jobbet men det kan jag ju inte sitta i min blogg och berätta....fast det hade ju varit kuuuuuul!  men det kan ni glömma, jag vill ju ha jobbet kvar  ett tag till iallafall!
och när jag kommer hem så sover jag ju, försöker iallafall, men det är ju inte så intressant att skriva hur många ggr jag flipprar runt i sängen. (652 imorse om ngn ändå var nyfiken)

På kattfronten går det bra. vi har fått massor av svar, men mest på vuxna katter, så vi överväger att ta en vuxen katt.
Hittat denna som vi tycker ser så mysig ut! (förutom ögonen då.....men dom är blå, i verkligheten)



Info:
3år
vikt: 5 kg (verkar avguda mat) kan bli konkurans med min sambo.
väldigt social
gillar att sitta på köksbänken och titta när man lagar mat (men han tiggde inte, det frågade jag haha)(som min sambo, fast han tigger)
Och hans namn är Ozzy (som min brorsdotters sköldpadda) hoppas det inte blir förväxlingar i julklappsutdelningen!


Han funderar vi starkt på, vi ville ju igentligen ha en hon kattunge....men vafan, dom växer ju upp dom åxå! och"lille" Ozzy måste ju få ett hem!

Sen har jag även sett min DRÖMKATT! den är helt fantastisk, men bor i Skellefteå och vill ha med sig sin halvbror (som åxå var väldigt fin) men Emil tycker att det räcker med en.
Här kommer en bild på drömmis



Mitt internet hade tagit en paus i några dagar, men nu är det tillbaks igen (utan att ngn gjort ngt) jag har alltså en självlagande dator, gissa om jag är nöjd!
Men det var en jobbig tid i mitt liv......kände frustration då jag ej kunde kolla mail och blocket åtminstånde 3-4 gånger på en dag. men nu har jag kommit över det, några mindre men fick jag, men jag överlever nog!

Detta var ju bland mitt tråkigaste inlägg men eftersom min hjärna tappar kapacitet varje gång jag jobbat, så måste ni ha överseende och i framtiden inte ha några större förhoppningar, det kan bara bli värre!

Ha en trevlig och underhållande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0