Långhårig kattunge sökes!

Vi är ute efter en kattunge, långhårig eftersom Emil är lite allergisk. han har tidigare haft en blandning skogis/bond i 11 år  och det gick bra!

Hur som helst verkar det ju helt omöjligt att få tag i en! när man inte skulle ha ngn. så tyckte jag det fanns kattungar överallt!

Det man hittar kostar typ 5000:- ......det betalar jag bara inte! tänker varken ställa ut eller avla! sen hörde vi att en tjej hade fått tagit ner sina kattungar i somras (skogis/bond) pga att ingen ville ha dom. så visst, jag betalar gärna en slant, men inte flera tusen, när folk får avliva när ingen vill ha dom.

dom här katterna hittade jag på blocket, hur fina som helst! men det var fler som tyckte det, det var över 70 st som hade hört av sig och ville köpa på mindre än 2 dagar!!



Imorgon ska jag klippa mig. Min mamma har visat mig en grymt bra sida som heter "instyle" där man kan lägga in en bild på sitt ansikte, man hittar typ 50 olika frisyrer att välja bland, och sedan är det bara att byta hårfärg som man vill.
jag fixade en jäkla massa olika frillor som jag tänkte visa er, men det gick inte att spara bilderna=(

Synd...... för jag såg förjävlig ut på vissa bilder, och andra ganska bra! (eller heeeelt perfekt kan jag ju skryta med, eftersom ni ändå inte får se dom) varför ska man vara blygsam hahahah.

Hörde en rejäl duns i igårkväll då jag precis hade lagt mig, smyger ner till Jolines rum och kollar.....där står hon och bäddar sängen! jag frågar vad som hände, och hon ser mig och skriker till, och hoppar upp i sängen i ljusets hastighets och gångra på det 52 gånger.......hon blev livrädd för mig, Jag hoppas att det var för att hon inte hörde mig, och när jag öppnade truten och pratade, att det var då hon blev överraskad, och inte för att jag faktiskt var naken....för så hemsk kan jag väll inte vara!!

Ha en bra dag trots kylan!

Kommentarer
Postat av: Marie

den hade jag glömt bort.. hehe.. ska ta och plocka ur den såkallade "kaos-skrubben" så kan jag höra av mig när jag tagit fingrarna ur arslet och gjort det. men vi behöver nog hjälp med att sätta in den, vi är inte händigt lagda i denna familj...... =P

2009-02-03 @ 19:22:19
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

den hade jag glömt bort.. hehe.. ska ta och plocka ur den såkallade "kaos-skrubben" så kan jag höra av mig när jag tagit fingrarna ur arslet och gjort det. men vi behöver nog hjälp med att sätta in den, vi är inte händigt lagda i denna familj...... =P

2009-02-03 @ 19:22:57
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0