Jag äro nu en järnvaruhandlare....kom å köööööööp!!

Nu har man tagit sig upp ur sängen efter att ha blivit väckt....måste lära mig att stänga av telefonen.....igår ringde dom från psykiatrin och ville att jag skulle komma och jobba i helgen. men nu behöver jag ledigt!

Sitter nu på byggen och leker affär......det är världens lågsässong....men bara för att jag inte vet vad vinklar och massa konstiga grejer är så kommer ALLA kunder på en gång, sen har vi ut/in lämning av paket.....ja det är man ju inte så haj på heller, men på ngt sett har jag lyckats klara det än så länge (kanske tack vare att jag ringt Emil 150 ggr på 30 minuter)

Är ledig nu, så imorgon måste jag å Emil hitta på ngt romantiskt!.....fast ingen av oss kommer på ngt bra=( någon som har tips? och inga korv med bröd på macken tips tack.....sånna bra ideèr är jag så bra på själv=)
Sen inga venedig tips heller....för det är liksom inte genomförbart.......fast å andra sidan ska jag vara glad om jag får ett enda tips av någon av er, för dom allra flesta av er är inte duktig på att skriva kommentarer! skärp er! så.... nu har jag sagt åt er på skarpen=)  eller på skärpen som Joline brukar säga=)

Ha en bra Fredag med mkt myyyyyyys!!

Kommentarer
Postat av: Marie

En böl film och ett glas vin eller 4..? Frukost på sängen och myskläder heeeeeeela dagen lång. Och avstängda telefoner..

2009-02-13 @ 16:58:38
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: sissi

Tack för bra tips Marie, dig kan man lita på!

2009-02-13 @ 19:34:14
Postat av: alltid mys varje dag

Kanske du o Emil skulle ta en tur till pizzerian i Stugun,ska visst gå väldigt hett till där.Om den nu finns kvar.

Hoppas att det är ett bra tips

många varma kramar från oss här på bättersia

2009-02-13 @ 20:01:45
Postat av: Marie

alltid sissi, alltid :p

2009-02-13 @ 20:52:26
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0