Im in love!

Min käre pojkvän gjorde ett uttalande igår......jag frågade om han ville ha min messmörsmacka (han hatar messmör)
Och då säger han att han hellre styckar och äter upp mig......det är kärlek det!!.....eller vad betyder det igentligen? att jag är äcklig men inte lika äcklig som en messmörsmacka? äh man ska inte fundera så mycket, det är då det blir bekymmer!



Jolinen är sjuk idag, feber och tussig.
Jag har klippt mig och spenderat lite pengar.
Imorgon kommer min mamma och hälsar på och jag ska bjuda på middag.
Såg en ganska bra film igår, men eftersom jag är lite lätt senil.....så kommer jag ju naturligtvis inte ihåg vad den hette.

Thats it for today! så glöm nu inte denna viktiga information ni just fått av mig!

En bild från i sommras då Joline mådde bättre och fick rida en sväng härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0