Har haft lite Gunde svan i mig, men nu är det borta!

Hej svejs!!

Har nyss varit ute och åkt skidor, det gick sådär.....jag hade hyfsat fäste, men ungfär noll glid, jag fattar ingenting, ska man behöva vara Einstien för att valla eller?
Tänkte ta mig en 5 km tur.....lagomt hurtigt liksom. jag råkade hamna på ett skoterspår, hade musik i öronen så jag blev nästan överkörd av en skoter på kuppen, jag blev livrädd och nästan bajsade på mig, skoterföraren såg inte så glad ut, så jag försökte se oskyldig ut och gjorde till mina rädda råddjurs ögon lite extra......verkade inte hjälpa dock.

Jag kom fram till 5 km spåret, och tror ni inte på fan att nån skoteråkande idot hade kört över spåret! hade jag vetat detta innan idioten höll på att köra över mig, hade jag ju tagit staven och smällt till han med!!!!
Så det hela slutade med att jag åkte hem....det gick ju så dåligt, mitt icke glid gjorde att jag såg ut som en dräktig padda som släpade mig fram.

Nu sitter jag nere på byggen och ser cool ut, håller på att fixa en katalog med produkter från affären som ska ut i april, maj någongång.....så när den dimper ner i brevlådan i hela Jämtland län så kan ni ju tänka lite extra på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0