Grymt sa grisen!

Var på mingelkväll istan igår......jag som kan bli bakis bara jag tittar på en öl. blev naturligtvis bakis idag eftersom jag inte nöjde mig med att titta, drack några cider och lite vin. en normal människa skulle inte känna av detta dagen efter, men jag har varit sååååå trött.

Åkte till mamma för att hämta min kattbur som hon lånat. Där överraskades jag med att jag fick i 1,30 cm djup snö kravla mig ner 100 meter för att hämta kattburen vid deras gäststuga, jag var klädd i strumpbyxor och kjol så jag var LAGOMT nöjd över detta som ni kanske förstår! Tack mamma!

Jag jobbar inatt så nu ska jag försöka vila i några minuter. Ha en mysig,rolig,underbar,trevlig,underhållande kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. Ja jag KLARADE det själv.. Men nog fan svor jag och blev halvrädd att jag skulle bli tvungen att ringa och säga att jag pajjat maskinen. Men det löste sig ju, puh!

2009-02-11 @ 22:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0