Grattulerar Kronprinsessan Viktoria & Daniel!

Ja nu kan man kalla sig för officell kattfrisör åxå! har klippt håret runt arslet på katten eftersom jag fick torka bajs ifrån pälsen lite för många ggr för att tycka att det var roligt.
Elsy verkar inte bry sig allt för hårt, men det är ju en cool katt så det är förståligt!

Jag är förkyld som en liten gris....men eftersom jag inte är man, så jag jag ju hantera situationen.

Victoria och Daniel skall gifta sig.....grattis, kunde inte vara mer ospännande.....har ju liksom varit pågång nu i tio års tid, så spänningen har liksom avtagit lite med åren.......hoppas det inte inträffade för dom med.


Såg en snutt på 5:an innan jag gick ut och gick ikväll....det handlade om killar som hade sex med bilar.....det finns ju sååååå mycket SJUKT..................Fast ju mer sjuk alla andra är desto mer normal framstår jag som......jag är så smart!!

Just nu läser jag en bok som heter MASSMÖRDAREN....ni kan ju gissa vad den handlar om....den är åxå riktigt sjuk, men eftersom jag är sjuk, förkyld liksom så kan man ju säga att det passar i temat.

Jag verkligen KÄNNER att jag bidragit med ett viktigt inlägg ikväll! hur än lite jag varit med om, så har jag likt ändå alltid ngt att skriva om, det är ju facinerande!

Men vänta nu! måste bara berätta att jag såg Linda Rosing nya program ikväll där hon söker en kille.......smarta killar som sökte, jag är riktigt imponerad! tänk om man hade några sånna!..........jag har märkt att vissa inte förstår ironi....så en förvarning om det nu finns ngn som känner sig osäker....detta var IRONI;)

Sov så sött alla prinsar och prisessor!

Kommentarer
Postat av: Persson

Roligt att få läsa dina inlägg..=) Kommer du på rockfesten på lördag?

2009-02-27 @ 05:22:58
URL: http://johannatjorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0