Bilder från Canarie öarna!


                                           

Klicka på bilderna för större

  
      


   

Kamelåkningen var häftig, vi red över sanddynerna, ca 30 minuter tog det nog, och det räckte! det var vingligt.

Joline träffade sin idol bamse nästan varje dag, han kunde till och med spela pingis! men han såg inte så bra, ngn var tvungen att hålla i honom och leda, för annars kunde han ju ramla i poolen!

Det råkade bli klädbad för Jolines del, det var rätt stora vågor, och en kom som en överraskningsvåg rakt på Jolinen! glassen fick sig ett bad med, men det gjorde ju inget!

En hårfrisör som är naken, spänner musklerna och försöker se sexig ut....Im in paradise!.....not haha!

Fick se roliga sjölejon som kastade järnleksaker omkring sig, (tur man lever idag)

Vi var först på plats i vattenlendet, och sist därifrån åxå, huuuuur roligt som helst tyckte vi allihopa!

Joline hoppade gummiband på studmatta och gjorde volter!! jag provade med, till slut gick det, men det var inte lätt! Emil var tyvärr för tung så han fick inte ens prova=(

En HÄRLIG resa var det här! Det var så roligt att ha med Joline och Emils pappa Kalle! (ja Emil åxå naturligtvis)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är faktiskt inte heller så bra på att kommentera =P Ja jag klippte mig ju idag, tog det vågade steget att kapa ca.. 2 cm ungefär. Haha, man ska väl leva livet? nej jag är skitfeg vad gäller klippning..

2009-02-02 @ 15:30:03
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

åh, cran canaria skulle inte sitta helt fel nu inte :p





Delta gärna i min tävling om ett par Nyckelpigor in-ear hörlurar :)

http://aujmalm.blogg.se/?tmp=02152407

2009-02-02 @ 16:40:57
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0