Vad sa jag igentligen?

Jag är helt slut! sov INGET inatt och sen klev jag å Joline upp kl 05.00 för att åka till Hammarn på lucia på hennes dagis där, sen hem till dagis här och göra föräldrainsatsen från 9-15. (det är ett koperativ)

Jag har försökt undvika att vara på dagis, har liksom inte nerver för det, så i sommras klippte jag gräset, men nu är ju den tiden förbi, så nu får jag vänja mig igen, det gick faktiskt bättre än jag trodde, dom var snälla och mysiga.

En 4 årig unge frågar mig: "kan vi spela det där spelet?" nej svara jag, det är för barn.....han kollar väldigt underligt på mig och säger: "men vi är ju faktiskt barn" HRMM harker å stånk, jag menar förståss för småbarn, bäbisar liksom....jaha säger han åsså plockar vi fram ett annat spel;)

Nej nu ska jag fortsätta med mitt lilla rum som jag renoverar

Adjöken!

Ps att kliva upp 05.00 är inte mänskligt!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0