sweeeeeeeeeeeet!

Ihhhh!! klockan är över 3 på natten!! måste ju sova snart, men jag är pigg som en lärka, råkade sova liiite för länge idag efter gårdagens nattpass.

NU är resan bokad! det kommer att bli så UNDERBART! ♥ Thailand nästa!
så här ser det ut dit vi ska:





Ikväll var Mamma, Håkan Å Ricky här, det var TREVLIGT! det blev glögg å peppisar. (haha!! Linda nu tänkte jag på dig när jag skrev peppisar;) 

Imorgon (eller rättare sagt idag) blir det köttbulls tillverkning inför självaste julafton.

JOOO! en viktig sak! var på bolaget häromdagen och fick visa legitimation, hon i kassan kunde verkligen inte förstå att jag såg så ung ut!!

Med den fantastiska informationen avslutar jag nu mitt inlägg, Adjöken!



Kommentarer
Postat av: Anonym

När åker ni?

2009-12-27 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0