Paolo R

Paolo R är ju rätt inne nu, han är med i Robinson, Flickan som lekte med elden mm.

Hittade en nice bild på honom här som jag kan bjuda er på;)

Visst är det skönt att man KAN bli finare och finare med åren!
jag hoppas att det händer mig med!

Min löpar runda gick helt ok, känns så skönt att ha kommit igång!

Känns även skönt att jag är före alla andra, tänker på nyårs löften om ett nytt liv;)
så nu kommer jag förhoppningsvis inte förväxlas med självaste julegrisen på julafton, vid det laget springer jag milen under 45!....Å DET NI! finns det inga grisar som gör!

Hej hopp!






Kommentarer
Postat av: Susanne

BRA JOBBAT!! Jag har oxå börjat kuta lite smått! =)

2009-12-08 @ 17:38:07
URL: http://bloggsnusan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Åh va synar mitt öga, måste va från Sockholmsnatt! har du sett den?

2009-12-10 @ 10:18:31
Postat av: sissi

Nej, den har jag missat!

2009-12-10 @ 13:27:35
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0