Nu ska det bli!

Har vaknat måååånga gånger under natten, en gång bland annat av att min sambo höll på att mosa mitt stackars ansikte (olyckshändelser ) påstår han.
Jag klev även upp tidigt, undrens tid verkar ändå inte vara förbi!? så nu tänkte jag måla lite lister till rummet där extreme home makeover pågår.
Emil har bytt kamrem, snacka om händig kille man har då!
Jag och Joline ska nog bygga pepparkaks hus senare idag, sånt kan vara nervpåfrestande (eftersom ALLT kan rasa om man har otur) men å andra sidan är det ju bara ett pepparkakshus (försöker lugna mig själv nu)

Ang träningen går det fortf bra! ( har ju hållt i sig i flera dagar nu!) det är spinning idag, men pga tråkighet tror jag det blir en lätt och smidig löparrunda på pigga och motiverade ben;)
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0