Nu är jag här!

Hej!

Det känns så BRA!....jag har iof rätt ofta riktigt roligt på mitt jobb, men INGET slår ju att vara ledig! ligga å sova som en liten gris på morgonen, å sen göra ingenting, skönt!

Är ledig 2 dagar nu (varav en jag sovit bort) men imorgon ska jag nog fundera på att städa ur ett rum som ska bli gästrum.

Har kommit fram till att jag måste ha bland dom billigaste mobilräkningarna....Pratade med Tina nyss och hon var chockad över att hennes mobilräkning var så billig, den var på strax över 300:-

Min denna månad var på 62:- varav 29:- var faktureringsavg och 25:- sms parkeringsavg hahaha!  Jag ringer inte så mycket men sms:ar desto mer. men jag inser nog nu att jag gott kan kosta på mig lite mer samtal;)

Kolla in häcken på tjejen i bakgrunden!










NEJ det ÄR ingen häck det är ju en armhåla!
jag såg åtminstånde fel, gjorde du?
Tack för den bilden Anette.

Ha det bra gott folk!




Kommentarer
Postat av: Håkan

Fränt

2009-12-02 @ 17:39:33
URL: http://aloepower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0