köttbullar och potatis

Ledig!! trallalalalllalala! kanske eventuellt hur skönt som helst!

Ibland förstår jag mig inte på vuxna människor....lyssna här på detta påhittade exempel:
Jag lånar morbror Ragnars antika hårfön från 1800:- talet.........ooooops den går sönder!

Alternativ nummer 1: jag säger oooops den gick sönder hej då.

alt nr 2: säger ingenting och låtsas som om det regnar bumbibjörnar från skyn.

alt nr 3: jag är ÄRLIG och talar om precis vad som har hänt och frågar hur jag någonsin skall kunna åter återgälda  det?!

Vet inte vad ni anser, men jag tycker att ALLT skulle vara så mycket lättare om alla gick på alt nr 3. men det är ju jag det.

Igår var jag på spinning, det var sjukt jobbigt och framför allt tråkigt och enformigt, men jag ska försöka gå en gång i veckan iallafall för nu ska fläsket bort! ikväll blir det tantgympa, det är faktiskt någorlunda roligt och på Torsdag blir det boxning, det är ROLIGAST!



Inte min fångst men man kan ju låtsas;) mysigt nu till julen å så men inget slår ju sommaren tycker jag!


Mitt allt<3

Ha en lugn å harmonisk Måndag kväll allesammans!


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0