Koh samui kanske?

Sista natten på jobbet, iallafall på 2 dagar. Nätterna har gått fort......Men min kommande utlandsresa är ändå sååå välkommen, det verkar som vi åker till Thailand igen, fast denna gång kostar vi på oss lite lyxigare boende.....vi har hittat 5-7 resor med olika prisklasser som vi ska försöka bestämma en av dom imorgon och boka, så här ser det exempelvis ut på ett av ställena vi funderar på....



Äckligt va! ;) vet inte hur man skulle klara 2 veckor där?!



Emil kom hem idag tidigare från jobbet och hade fått ont i ryggen, och det kan jag säga er: det var ingen vanlig liten ryggvärk, den var tydligen ENORM! Det tog 10 minuter för honom att ta sig upp för trappan bara!


Nu är ju killar VÄLDIGT känsliga, men det gjorde säkerligen lite halvont iallafall, tur jag är ledig imorgon så jag kan ta hand om stackaren.

Hej hej hej hej!



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag säger njut det kan man göra då det ser ut så där.Hälsa Emil att vi har Fantastiska Aloe Vera linement

2009-12-17 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0